пʼятницю, 26 жовтня 2012 р.

Рефлексія до модуля 9

Модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання. По-перше, лише учень з високим навичками  самоорганізації  здатен сам себе скеровувати, адже навіть формуюче оцінювання та різні типи завдань не навчать  самоспрямовуванню  за один проект, цьому вчать  протягом всього шкільного навчання. А для учнів з різними типами мислення та сприйняття інформації різні типи завдань та створення підходящих умов для навчання зможуть покращити результати навчання, але все це складно реалізувати в умовах класно-урочної системи, та обмеження  нормативно - "паперові".

Немає коментарів:

Дописати коментар