пʼятницю, 26 жовтня 2012 р.

Рефлексія до модуля 3

Третій модуль мені дав ще більше просвітлення щодо того, чого мені треба навчитись: я хочу опанувати  стратегії  цілепокладання.
Мені стала у великій нагоді вимога щодо 5  цілей. Я для себе тепер в цілях так і записую, щоб проект був не однобокий. .
Модуль третій допоміг мені змінити прийом формулювання трійки: діяльність, цілі, стандарти. Раніше я робила так: описувала діяльність, визначала, що це мені дасть, а потім "притягувала за вуха" стандарти, щоб це можна було реалізувати на уроці. Якщо чесно, то стандарти були набагато ширшими, ніж тепер, і я особливо не задумувалась чи в повній мірі досягла їх, хоча результат перевірявся. Ця перевірка була насамперед потрібна мені, щоб не пропустити щось важливе з мого предмету того, що викладаєш за традиційним  начанням.  З інших предметів стандарти використовували  інші  вчителі-  предметники, які були  співаторами  проектів, але я не працювала жодного разу у проекті, де мій предмет не був домінантним. Тому так глибоко не задумувалась, що розвиваємо та що міряємо.

Немає коментарів:

Дописати коментар